Monday 25 November 2013

~RED CARPET: MAJLIS ULANG TAHUN 2013~

~RED CARPET EVENT~

 Hai u alls dah lama Ainy tak jenguk blog ni, dalam bulan ni macam-macam yang berlaku...dalam bulan ni jugak la macam-macam benda yang Ainy dah lalui..antara peristiwa besar yang Ainy join adalah red carpet event untuk company kami yang berlangsung di MIECC , THE MINES..dah nama nya red carpet event kan, so masing-masing melaram sakan la..hihi..

Sebenarnya event ni sempena Majlis Anugerah CDM 2013..anugerah untuk usahawan-usahawan yang berjaya mencapai sales sehingga 6 angka..tema majlis ini adalah
" Theme is Bridging People Across Boundaries"..

Ainy sangat berbangga dengan group TOP LEADERS CIRCLE 
( TLC ) kerana telah mencapai sales tertinggi sebanyak 
RM 2,000000.00 dan tahniah kepada ahli TLC yang telah berjaya iaitu akak Izyan Liyana mencapai tahap tertinggi iaitu CDM..congrates kak Izyan!! kejayaan akak akan menjadi sumber inspirasi Ainy untuk sama-sama berjaya seperti akak..

Bersama CDM Izyan Liyana


Top mentors yang sentiasa bagi semangat dan tunjuk ajar tanpa jemu..Jutaan terima kasih kepada abang Al-faath, kak Salha Zain dan top mentor yang paling Ainy kagum, CDM kak Rohana..

Sebahagian adik-beradik TLC
Bersama Mentor Salleha Roslan
Bersama Leader Farhana

 Dengan mentor yang Ainy sayangi kak Salleha dan leader Farhana. Tanpa mereka, tak mungkin Ainy dah sampai ke tahap sekarang ni..

Dan gambar-gambar kat bawah ni dengan family business tercinta Ainy..sangat rapat, susah senang sama-sama..Ainy sendiri tak percaya yang ikatan yang terbina pada mulanya hanya atas urusan business boleh menjadi ikatan seperti ahli keluarga..love all of you






Buat sesiapa yang bersedia untuk mengubah pemikiran menjadi orang positif, mahu berjaya lebih lagi dalam hidup, mahu kan kerjaya yang sangat enjoy, inginkan time and money freedom, TOP LEADERS CIRCLE boleh membantu merealisasikan impian dan harapan anda!

Boleh hubungi Ainy untuk maklumat lanjut..

Jumpa anda di puncak kejayaan =)

AINY
01125434700


No comments:

Post a Comment