Tuesday 25 March 2014

SEMINAR SM / SSM 2014



Alhamdulillah seminar sm ssm group Crown Diamond Project telah berlangsung dgn jayanya pada 15 March 2014. Seminar ini telah berlangsung di INTERNATIONAL YOUTH CENTER BANDAR TUN RAZAK CHERAS. Seramai 35 orang dari pelusuk negeri iaitu Melaka, Johor, Terengganu, Perak, dan Pahang yang datang. Memang best sangat sebab dapat bertemu adik beradik #cdp..



Antara isu-isu yang dikongsi semasa seminar ialah berkenaan premium beautiful korset yang dibentangkan oleh bakal DDM Simaa Roslan. Kebaikan premium beautiful korset, cara ukur, cara pakai, dan alih lemak semua dikongsikan..memang seronok kerana kami dapat share pengalaman sendiri selepas memakai premium beautiful korset.



Selain itu bakal DDM Kak Dyna Salleh pula berkongsi tentang kebaikan dan kegunaan bio velocity sleep mate @ #tilamkuat. Demo bio velocity sleep mate @ #tilamkuat juga dibuat bersama.



Selepas itu, kompas kejayaan dikongsikan oleh bakal DDM Safriza Azwani. Takwim syarikat dan kumpulan amat penting supaya perjalanan business lancar dan memudahkan lagi untuk kita bergerak bersama kumpulan. Alhamdulillah semua yang hadir semakin faham tentang takwim dan kompas kejayaan dalam business ini. Tambahan pula saf menyampaikan secara ringas dan mudah difahami.

Memang tak sah jika tak dengar suara Bakal CDM Kak Salleha Roslan.Tip-tip kejayaan dibongkar dan dikongikan. Alhamdulillah seminar ini memberi 1001 manfaat kepada kami yang hadir.


Akhir sekali slot motivasi oleh Kamikaze CDM Kak Salha Zain. Bagi yang pertama kali melihat live kak salha mmg teruja dan terpegun kerana kak salha merupakan Ikon Sohinista Malaysia..tetapi sikap nya yang humble dan peramah membuatkan semua orang terpegun dan menyukai beliau. Beliau berkongsi pengalaman semasa memulakan business sehingga sekarang, 16 negara yang telah beliau lawati dan semuanya adalah FREE. Beliau bermula dari angan-angan disertakan dengan kesungguhan. Alhamdulillah semua menjadi kenyataan. Dan yang terbaru beliau kongsikan beliau telah menghantar mak dan ayah ke Mekah. Rasa sebak sangat kerana itu merupakan impian semua anak-anak..sedangkan Ainy tak sempat pun nak hantar ke Mekah kerana arwah mak dan arwah ayah kembali ke rahmatullah...



Ni adalah dua orang wanita yang banyak memberi Ainy sumber inspirasi untuk teruskan perjuangan dalam bisnes ini. Kecekalan yang mereka tonjolkan amat Ainy kagumi. Mereka ialah seorang isteri, ibu serta insan biasa yang mempunyai matlamat serta impian. Alhamdulillah Ainy bersyukur sangat dapat mengenali mereka..:)

                              Antara org kuat yg menjayakan seminar sm ssm #cdp ini..



Alhamdulillah seminar kami berjalan dengan lancar..inilah adik beradik cdp..dan semestinya semua ini adalah orang kuat #cdp. Semoga ukhuwah yang terjalin berkekalan serta kita jumpa di puncak jaya!!!

Berminat untuk menyertai kami di #topleaderscircle???

Boleh hubungi AINY 01125434700




No comments:

Post a Comment