Thursday 24 October 2013

JANGAN TUNGGU, LIHAT & TANGGUH!!!

JANGAN TUNGGU, LIHAT  & TANGGUH!!!


Mak selalu pesan "Kerja bertangguh, kerja tak menjadi". So, kalau ada benda baik, peluang baik terus jer buat. It is Now or Never.



 Kat sini Ainy nak share la kat korang yang suka sangat tengok kejayaan orang lain tanpa buat apa-apa. Bila ajak berbiz tak nak & sanggup untuk tengok je..sampai ade yang pernah cakap kat Ainy, " takpe lah..Ainy buat la dulu..Nanti da berjaya, dah dapat income 5-6 figure kita orang ikut.."
It's ok!!! Ainy akan buktikan pada korang di luar sana dengan berbiz bersama Top Leaders Circle ni akan membuahkan hasil...
 Ainy dulu pun sebelum join biz ni suka lihat, tunggu & tangguh je atas kejayaan orang lain..sampai la 1 tahap tu Ainy fikir-fikir semula sampai bila Ainy nak duduk di takuk lama kan..
Bukan tak bersyukur dengan apa yang ada, cumanya selagi kita boleh berusaha memperbaiki hidup kita & keluarga kita berusaha..
Yang selebihnya kita berserah kepada Allah S.W.T.
Cuba kita fikir & renungkan adakah kita di zon selesa??
I mean dengan gaji setakat 2-3 ribu tu cukup ke nak tampung hidup?? Semakin hari semakin naik harga barang, harga miyak dan lain-lain..kalau kita setakat makan gaji ni pun berapa la sangat naik nya dalam setahun..sedangkan harga barang & harga minyak mencanak-canak naik..
bila harga petrol naik, barang-barang lain pun naik. 
Dalam masa yang sama kita
mesti merungut," ni lah kerajaan tau nak cekik darah rakyat je. Menteri bersenang lenang, rakyat yang memerah keringat." Menteri tol pun tak bayar, tapi kita sebagai rakyat wajib bayar..ape kan daya, dengan pembangunan yang semakin maju, kos hidup yang semakin tinggi. Kita mesti lah hidup dengan mengikut arus ekonomi. Sebagai rakyat mmg kita akan terasa bebanan, namun tak bermakna kita hanya nampu berdiam diri. Jangan hanya merungut tetapi masih tidak berganjak. Cuba cari jalan keluar supaya kita tidak ketinggalan dan dapat menikmati arus yang semakin pantas kini.



Takkan kita hanya nak mengenang nasibkan...
"Apa la nak jadi dengan diri ni, buat itu tak boleh, buat ini tak boleh.. teringin nak pakai tapi tak mampu pula.. pasal apa harga nya mahal, berjanggut la nak kumpul duit.." tapi korang nak tau tak, since ber biz bersama Top Leaders Circle ni umpama menulis sendiri income di atas cek. Ikut la berapa income kita nak.. yang penting ada usaha, kalau ada usaha pun tapi tak ada sistem, produk mentor yang memang dah berjaya pun no point kan... but with Top Leaders Circle semua nya ada... kita copy & paste je apa mentor kita buat.. dapat pula mentor kita adalah ikon SOHObiz Malaysia, kak Salha Zain & kak Salleha Roslan.. insyaAllah, kita pun boleh dapat income macam mentor kita dapat...
Korang di luar sana yang ingin berbiz tapi tak tahu macam mana caranya, jangan kusut kan fikiran...
semua orang layak dan mampu berbiz..
berbiz secara online, mudah je..
tak perlu nak terkejar-kejar di federal high way setiap hari.,.
jom berbiz walaupun hanya dari rumah...
siapa yang nak dia pasti berjaya...tolak ke tepi la semua alasan yang tak patut..
  1. ...xde masa...NAK SERIBU DAYA, TAK NAK SERIBUA DALIH
  2. ...xde duit nk biz...YAKIN DGN REZEKI ALLAH
  3. ...xreti biz...BOLEH BELAJAR, ILMU FREE
  4. ...xreti ckp...CAKAP APA YG TAHU SBB ITU PENTING ADA ILMU
  5. ...anak xde org jaga...BOLEH IKHTIAR KALAU NK BERJAYA
  6. ...jauh nk p kelas...BUKAN HARI2 PUN KENA KE KELAS
  7. ...suami xkasi...IZIN DR SUAMI PENTING, BERI DIA FAHAM, BUKTI KAN
  8. ...malu la...BUKAN SURUH BOGEL
  9. ...kena cari org...JEMPUT REZEKI, BKN CARI ORG
  10. ...tak yakin...takut...BINA KEYAKINAN, TEAM WORK
  11. ...takde transport...PUBLIC TRANSPORT KAN ADA
siapa boleh tambah kan lagi alasan yang selalu orang beri bila da mula fikir nak berubah tapi tak jadi...
Biar susah sekarang, bersenang-senang kemudian...Yang merasa pun anak-anak kita kan..
selagi ada kudrat jangan berhenti berusaha...
Mana ada berniaga tak perlu modal kan??? Tak kisah modal kecil or modal besar biz tetap boleh jalan.. bezanya modal besar, besar la pulangan, kecil modal, kecil la pulangannya.. tetapi kalau ada modal besar pun tapi tak ada ilmu pun tetap tak jadi apa kan.. apa pun mesti nak ada ilmu juga..
Berapa pun modal korang In Sha Allah Ainy tunjukan cara Top Leaders Circle berbisnes...
Setiap yang kita nak capai kalau kita berkongsi cerita dengan kawan-kawan In Sha Allah dapat membantu, tak payah penat-penat fikir sorg-sorang...
Yang bestnya dalam biz ni
...FREE ONLINE COACHING...


 Rugi la siapa tak nak rebut peluang ni kan...
tak mustahil duk umah online facebook/ blog & instagaram ni boleh buat duit...dari online facebook/ blog & instagram tengok gambar orang then skodeng orang buat dosa kn...haha
Duit asyik keluar je kan...bila nk tengok duit masuk & beranak kan...syg duit tu pun duit korang habis kan jugak entah kemana...hihi
Alhamdulillah rezeki bertemu jodoh dengan Top Leaders Circle banyak merubah diri Ainy sekeluarga dari masalah kewangan..
so, korang di luar sana jom bertindak!!!
jangan TUNGGU, LIHAT & TANGGUH ok!!!
Kami Top Leaders Circle nak cari fighter
siapa yang berminat untuk sertai kami sila pm kami laju-laju...
FREE coaching & FREE training...

contact:-
Ainy Narawi
0139831255/ wa 01125434700



No comments:

Post a Comment