Friday 25 October 2013

PREMIUM BEAUTIFUL

 ~MERAWAT MASALAH KEPUTIHAN ~ 


Hari ni Ainy nak share tentang 1 topic yang sangat serius. Ainy rasa majoriti kaum hawa mengalami masalah keputihan..betul tak? Cuma yang membezakan ada yang teruk dan ada yang biasa-biasa sahaja..masalah keputihan ni bukan satu masalah yang kita boleh ambil mudah..lagi-lagi bila kita dah berkahwin..hubungan kita dengan suami kena jaga sebaik mungkin, lagi-lagi berkenaan dengan kesihatan dan keadaan badan kita kaum perempuan..so malu tak kalau suami tegur pasal keputihan kita? Malu tak bila suami cakap bau badan kita busuk sebab keputihan? Malu tak kalau waktu bersama, suami tegur tak selesa sebab ada keputihan? Jarang suami akan try to be honest dengan kita sebab nak jaga hati kita..tapi kita as her wife kena alert dengan penjagaan badan kita..tak kan lah diri sendiri boleh tak perasan ada keputihan yang teruk dan berbau tu kan..
Sebelum ni Ainy ade sorang customer tanya pada Ainy pasal keputihan ni.. Dia bimbang sebab keputihan dia teruk sangat sampaikan dah merata dia pergi hospital jumpa pakar & makan pelbagi ubat. Tapi hasilnya tetap sama..
Bila dia try pakai Premium Beautiful Corset ni selama sebulan, Alhamdulillah keputihan dia dah beransur pulih..
Ainy tumpang gembira bila Ainy dapat tolong ringankan masalah orang..



Pelik tak kenapa boleh berlakunya keputihan? Keputihan sebenarnya adalah lelehan lendir yang keluar daripada faraj kaum wanita..dan berbeza-beza antara setiap wanita..biasanya keputihan berwarna jernih atau kelabu keputihan..so ini adalah keputihan yang normal..tapi jika keputihan yang keluar tu berbau hanyir dan berubah warna, tu menunjukkan terdapat jangkitan pada faraj kita..


Tanda-tanda yang kita perlu awasi adalah bila:-



·         keputihan yang keluar dalam keadaan putih pekat, seperti nanah dan berbau busuk, kegatalan di sekeliling faraj, lendir berwarna coklat atau kemerahan



Kemungkinan besar ada jangkitan kuman dan penyakit pada faraj dan sistem peranakan kita..



So, kaum hawa di luar sana jangan ambil mudah dengan 
keputihan yang berlaku pada kita..jangan sampai rumah tangga kita hancur di sebabkan masalah keputihan ni jer..
lelaki zaman sekarang ni kena jaga betul-betul..silap sket je atau isteri dah tak sedap mata memandang, mula lah cari yang lain..nauzubillahh..
mintak di jauhkan la perkara yang tak elokkan..

  So far Alhamdulillah Ainy memang takde masalah keputihan langsung…Walaupun takde masalah keputihan, Ainy tetap pakai Premium Beautiful ni untuk jaga and maintain shape badan.
Maklumlah husband Ainy ni jenis yang cerewet & pentingkan kecantikan..hihihi
Kenapa Ainy cakap Premium Beautiful ni boleh merawat masalah keputihan???



Premium Beautiful ni ada 3 keping dalam 1 set iaitu



Long Bra


  


Waist Nipper

Long Girdle 


Setiap keping mempunyai fungsi dan teknologi yang tersendiri untuk membantu dan merawat masalah dan penyakit dalam tubuh badan si pemakai..Long Girdle Premium Beautiful paling banyak membantu untuk merawat masalah keputihan yang melanda di kalangan kaum wanita..



Bagaimana Long Girdle Premium Beautiful merawat masalah keputihan?



Long Girdle Premium Beautiful direka khas khusus untuk menjaga kesihatan alat sulit wanita di samping untuk mendapatkan bentuk badan yang menarik..


A : Di tengah-tengah long girdle ( celah kangkang ) terdapat lubang angin berjaring..lubang angin ni mengawal masalah keputihan, pengaliran darah dan udara supaya dapat menghilangkan kesan bau pada badan wanita..



C : So bila pakai Long Girdle Premium Beautiful, at same time, uollss akan dapat bentuk pinggul yang menarik..”love shape” nipis ni akan mengukuhkan kedudukan pinggul wanita



B : Bukan tu sahaja, bahagian depan Long Girdle Premium Beautiful ni dapat membantu menguatkan rahim, mengemaskan bahagian perut, serta menghilangkan kesan rekahan pada kulit 
( strechmark ) terutama bagi wanita yang lepas bersalin..


Elok-elok tadi nak pakai Long Girdle untuk rawat keputihan, tak pasal-pasal dapat bentuk pinggul menarik dan hilangkan kesan strechmark..dah ibarat 3 in 1 dah Long Girdle ni..confirm suami pandang lama-lama pun tak puas..hehe..



So, sesiapa yang tengah mencari-cari alternative untuk menghilangkan masalah keputihan, Ainy syorkan pakai lah Premium Beautiful ni..dapat rawat masalah keputihan, di samping tu secara tak sengaja dapat tubuh badan yang sihat dan hottttss, dapat pikat hati suami. 
In Sha Allah rumah tangga pun bahagiaaaa..siapa tak nak kan??



Boleh contact Ainy untuk dapatkan harga istimewa sekarang.
AINY NARAWI
0139831255/ WA 01125434700


No comments:

Post a Comment