Thursday 12 December 2013

PEMBENTUKAN POSTUR BADAN YANG CANTIK DENGAN PREMIUM BEAUTIFUL CORSET

~BENTUK BADAN YANG CANTIK~

'Well aku ni kira dalam golongan kurus la. Berat 47kg tinggi 160cm. BMI aku pon tidak mencecah nilai normal. Tapi sebab pipi aku yang tembam dan bulat (Yepp inherit it from my mom!) jadi aku tidaklah nampak kurus. Especially dalam gambar! Ya know those pembiasan whatsoever physics thing, camera membuatkan kita gemuk 10kg. 10kg tau.........fengsan. Siapa yang cakap aku chubby bila aku upload gambar kat FB tu... takpe... aku maafkan. Siapalah kita untuk menentang hukum fizik..tak gitu? Mehehehe

Jadi walaupun aku kurus, tetapi tidak bermakna posture aku cantik. Nak nak.. haa aku ni memang ada satu habit buruk. buruk nm. buruk nak mamp. Aku gemar membongkok. Faham tak bila aku duduk, aku boleh form bentuk 'C'. Kadang-kadang bila aku berdiri, bahu dan perut aku kedepan, chest aku kebelakang. Haa pening tak kepala otak korang nak membayan
gkan?''

 
Something that looks like this. Bahu dan perut kedepan, chest ke belakang.

Inilah antara luahan seorang yg mengalami nya sendiri. badan kurus pun kena pakai corset ke??
 
 
Tabiat ini bukan sahaja tidak manis dipandang, malah tidak bagus untuk tulang belakang. Nak nak perempuan bila dah menopause nanti, memang tend to bongkok kan..
 
 
Actually Premium Beautiful Corset ni bukan sahaja utk kuruskan badan, tetapi lebih kepada kesihatan iaitu utk pembentukan postur tubuh yg menarik.

Inilah perbezaan sebelum dan selepas memakai Premium Beautiful Corset.Waist nipper tu automaticly dia macam tegakkan posture badan, even try to bend/bongkok, jadi susah.  Yang penting sekarang insyaallah tulang belakang dah in correct position, blood flow semua lancar dan semoga dihindarkan dari segala penyakit! 



Selain daripada posture badan yg menarik, Premium Beautiful Corset juga memberi kebaikan kepada keseluruhan tubuh badan.Ini kerana terdapat sistem FIR di dalam Premium Beautiful Corset tersebut.Antara FUNGSI FIR ialah:
 
 
PREMIUM BEAUTIFUL CORSET is THE BEST EFFECTIVE WAY  for you to get the 
PERFECT bodyshape..!!

* TANPA PIL

* TANPA SUNTIKAN

* TANPA DIET 

* TANPA SENAMAN

* TANPA PERLU BERLAPAR

* TANPA PEMEDAHAN



Cuba anda tengok gambar antara pemakai-pemakai Premium Beautiful Corset kt bawah ni..
 
 
Nampak kemas je bile pakai baju kan..even baju kain chiffon ataupun satin silk..jenis-jenis kain yang memang bahaya kalau tak pakai corset…
So, selamatkanlah baju anda ye walaupun murah biar nampak mahal..pakai Premium Beautiful Corset biar sentiasa nampak cantek dan confident…
nak tahu lagi rahsia miracle 

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET???

Just Contact me,
 
AINY
01125434700
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment